Groen en blauw, dat zijn al sinds jaar en dag de opvallende kleuren van Nellen Schoonmaakdiensten. Maarinmiddels zie je de pakkende reclames ook in de combinatie rood en zwart. Nellen Schoonmaakdiensten uit Nuland nam vorig jaar Glans Schoonmaakbedrijf uit Zutphen over. “Schaalvergroting is belangrijk in de schoonmaakbranche”, legt directeur Angel Nellen uit. “Kosten en regelgeving […]
Nellen behaalt het OSB Keurmerk
Het OSB-Keurmerk is een belangrijke graadmeter voor kwaliteit voor opdrachtgevers. Alleen OSB-leden mogen met het speciale OSB-Keurmerk logo voeren en ermee naar buiten treden.
Het OSB-Keurmerk stelt hoge eisen aan schoonmaak- en glazenwassersbedrijven die lid zijn van de OSB.
De schoonmaaksector heeft de afgelopen jaren veel ontwikkelingen meegemaakt. Voorbeelden hiervan zijn de verharding van de marktverhoudingen door teruglopende schoonmaakbudgetten, scherpe prijsconcurrentie en kortlopende contracten. Veel partijen spelen hierbij een rol, waaronder opdrachtgevers en makelaars.
Het stellen van gerichte eisen aan de leden van OSB is een belangrijke eerste stap om meer transparantie te brengen, in de sector én de markt. Daarnaast ook om verantwoordelijkheid te nemen voor de ontwikkeling van duurzame marktcondities. Juist daarom is het OSB-Keurmerk nodig.
Inmiddels kunnen wij u met gepaste trots mededelen dat de audit voor de NEN 4400-1 norm, de controle voor de code van verantwoord marktgedrag en de daarbij horende specifieke OSB eisen met succes zijn afgerond. Dat bewijst dat u bij Nellen Schoonmaakdiensten op een uitstekende prijs-/prestatieverhouding kunt (blijven) rekenen.
Of bekijk de officiële website van het OSB Keurmerk door hier te klikken
ANDERE NIEUWSBERICHTEN
Naast ‘Nellen bellen’ ook ‘ga voor glans’
Nellen Schoonmaakdiensten en CSU winnen Best Practice Award 2023
Op 7 december werd voor de 10e keer de Best Practice Award uitgereikt. De finale van deze jubileumeditie van de awards vond plaats op 7 december 2023 bij InnStyle in Maarssen. Tevens was de feestelijke uitreiking te volgen via een livestream. Mkb én grote schoonmaakbedrijven stuurden best practices in rondom ‘De stem van de schoonmaker’. In […]